Notes marki Moleskine w odsłonie specjalnej biorącej udział w Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi Estee Lauder Companies. Notes wchodzący w skład kampanii to kultowy już notes Classic w rozmiarze Large (13 x 21 cm), w twardej oprawie w kolorze różowym. Notes zawiera 240 stron w linię certyfikowanego papieru (FSC). Na końcu notesu specjalna kieszeń do przechowywania.
20% ceny z ze sprzedaży produktów wspiera badania nad rakiem piersi prowadzone w Ośrodku Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie. W przypadku notesu Moleskine każdy sklep biorący udział w akcji oddaje kwotę 12,60 zł.
Włoska marka Moleskine jest znana na całym świecie głównie za sprawą
kultowych już dziś notesów z dobrej jakości papieru w kolorze kremowym, w
charakterystycznej, szytej oprawie z zamknięciem z
taśmy elastycznej. Chętnie używane przez pisarzy, malarzy, rysowników i
projektantów.
Legenda, umiejętnie podtrzymywana przez producenta,
wiąże go z takimi artystami jak Vincent van Gogh, Pablo Picasso, Ernest
Hemingway czy Bruce Chatwin. Z takich notesów, jak twierdzi producent,
korzystał również polski pisarz i podróżnik Ryszard Kapuściński
(Wikipedia).